Abonnementsbetingelser
Disse Abonnementsbetingelser finder kun anvendelse såfremt du er tilmeldt et abonnement hos Bowl’n’Fun ApS på et af følgende abonnementer
Abonnementsbetingelserne supplerer Bowl’n’Fun ApS’s Handelsbetingelser – læs dem her. I tilfælde af uoverensstemmelse mellem Handelsbetingelserne og Abonnementsbetingelserne, har Abonnementsbetingelserne forrang.
Ændringer af Abonnementsbetingelserne
Bowl’n’Fun ApS har til enhver tid ret til at ændre Abonnementsbetingelserne. Væsentlige ændringer vil blive varslet til ikrafttræden med mindst en måneds varsel. Ikke væsentlige ændringer og ændringer til din fordel, kan gennemføres uden varsel. Du kan til enhver tid finde den gældende udgave af Bowl’n’Fun ApS’s abonnementsbetingelser her på bowlnfun.dk.
Max Club Medlemskab
For at oprette et abonnement hos Bowl’n’Fun ApS, skal du være medlem af vores loyalitetsklub, Max Club. Via din Max Club profil, har du en personlig side hvor du kan se hvad dit abonnement indebære samt fordelene. Her er også adgang til selvbetjening af abonnementsforholdet.
Abonnementsforholdet
Du kan selv foretage ændringer eller opsige dit abonnement under ’Mine abonnementer’ på din Max Club profil eller vores personale i centrene og i vores callcenter kan hjælpe dig. Bowl’n’Fun ApS vil løbende sende dig e-mails vedr. dit abonnement. Disse mails kan komme fra enten Bowl’n’Fun eller Maximum, afhængig af hvilket center du er tilknyttet. Du har selv ansvaret for at opdatere din e-mailadresse på din Max Club profil. Du skal være minimum 18 år for at oprette et abonnement. Hvis du er under 18 år, og ønsker et abonnement, skal der være samtykke fra en af dine forældre. Vi forbeholder os ret til at afstå fra at handle med dig uden begrundelse.
Betaling af abonnement
For at oprette et abonnement kræves der betaling via betalingskort. Har du flere abonnementer benyttes samme betalingskort til dem alle. Du kan til enhver tid ændre betalingskort under ’Mit betalingskort’ på din Max Club profil. Når du tilmelder dig et eller flere abonnementer accepterer du, at hos Bowl’n’Fun ApS automatisk og løbende må trække pengene på de betalingskort, du har tilknyttet abonnementet. Penge trækkes én gang om måneden den første hverdag i måneden. De almindelige kortholderregler, herunder hæftelsesregler, som du har indgået med kortudstederen, finder også anvendelse, når du bruger dit betalingskort til abonnementskøb på bowlnfun.dk. Betalingen sker på samme måde som ved almindeligt kortkøb, hvor du selv indtaster dine betalingskortoplysninger. Du skal dog kun indtaste dine betalingsoplysninger første gang du opretter dig som abonnent på bowlnfun.dk. Vælger du at købe flere abonnementer efterfølgende, anvender vi det betalingskort, du brugte og gemte, da du oprettede et abonnement for første gang.
Dine betalings- og kortoplysninger bliver gemt hos Bowl’n’Fun ApS’ PCI (Payment Card Industry – Data Security Standard) certificerede samarbejdspartner. Det er kun Bowl’n’Fun ApS’ PCI certificerede samarbejdspartner – og ikke Bowl’n’Fun ApS – som får adgang til dine kortoplysninger. Behandling af dine kortoplysninger er derfor alene en sag mellem dig og Bowl’n’Fun ApS’ PCI certificerede samarbejdspartner, selvom det sker via din Max Club profil. Oplysningerne opbevares af Bowl’n’Fun ApS’ PCI certificerede samarbejdspartnere i et sikkert PCI-certificeret miljø, som lever op til internationale sikkerhedsstandarder.
Manglende betaling
Du har selv ansvaret for at opdatere dine betalingsoplysninger, hvis dit betalingskort bliver spærret eller udløber. I tilfælde af, at det ikke har været muligt for os at trække penge på dit kort, uanset om det skyldes forkerte kortoplysninger, manglende dækning på betalingskortet eller anden fejl, modtager du påmindelser via e-mail. Såfremt du ikke har opdateret dine betalingsoplysninger rettidigt, vil du opleve at dit abonnement spærres. Og en regning på udestående + administrationsgebyr på 75 kr. vil blive tilsendt.
Opsigelse og bindingsperiode
Abonnementerne er uopsigelige i 3 måneder, herefter har du en opsigelsesperiode på løbende måned + 1 måned. Dvs. en maksimal bindingsperiode på 5 mdr. Tilmelder du dig et abonnement f.eks. 1. januar, kan dette først stoppe pr. 1. juni og du vil kunne bruge abonnement t.o.m. 31. maj, inden for abonnementets betingelser.
Bero
Som udgangspunkt kan et abonnement ikke sættes i bero. Er der tale om alvorlig sygdom eller lignende, kan dette gøres ved enten personlig henvendelse, pr. telefon eller e-mail.
Ændringer af dine oplysninger
Har du ændringer til dit abonnement, f.eks. ny e-mail, telefonnummer, ændringer abonnementer eller lign. kan du ændre dette på din Max Club profil, som du finder på bowlnfun.dk. Det er dit eget ansvar at det er de rigtige informationer der er oplyst, da vi ikke automatisk får besked herom.
Abonnementsrabat og prissætning
Som abonnent på vores abonnementer, får du forskellige fordele afhængig af det abonnement du er tilmeldt. Du kan se gældende abonnementsfordele samt priser under ”Mine abonnementer”. Ved prisstigninger, vil du blive informeret herom pr. e-mail.
Behandling af persondata vedr. abonnement
For at du kan indgå abonnementsaftale med Bowl’n’Fun ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Telefonnummer
- E-mail adresse
- Kortoplysninger – ikke til Bowl’n’Fun ApS – men til Bowl’n’Fun ApS’ samarbejdspartner Reepay
Vi behandler dine personoplysninger med det formål at kunne behandle henvendelser vedrørende dit abonnement. Dine oplysninger vil desuden blive brugt til profilering for at få viden om dine produktpræferencer, så vi kan målrette vores markedsføring til dig. Behandlingen sker i henhold til reglerne i vores Persondatapolitik for Bowl’n’Fun ApS og i henhold til Handelsbetingelser. I disse dokumenter kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.